Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко приказки за пин 15(спам от една друга тема)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко приказки за пин 15(спам от една друга тема)

    бе какво го карате да реже пинове,нека почисти всичко и няма да му ги мени що трее да осакатява тия пинове незнам
    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

  • #2
    Аз лично не виждам какво осакатява с рязането на пин15, аз съм така от 8 месеца и никакви ядове нямам.На диагностика всичко перфектно ама клатеше и няколко пъти ми изгасна в завой и за малко да събера оргадата пред блока.След рязането всичко заспа,пусна ли колата по инерция,оборотите заспиват на 900-1000 об/мин,не е гаснала нито веднъж оттогава.
    Разбира се всеки решава сам за себе си,никой не карам да прави като мен.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Аз лично не виждам какво осакатява с рязането на пин15, аз съм така от 8 месеца и никакви ядове нямам.На диагностика всичко перфектно ама клатеше и няколко пъти ми изгасна в завой и за малко да събера оргадата пред блока.След рязането всичко заспа,пусна ли колата по инерция,оборотите заспиват на 900-1000 об/мин,не е гаснала нито веднъж оттогава.
      Разбира се всеки решава сам за себе си,никой не карам да прави като мен.
      ми карай си аз лично няма да си го срежа
      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

      Comment


      • #4
        колега аз подобна тема писах и ме отсвириха колегите и ще ти кажа защо,в тоя форум се пишат страшно много истини но и големи глупости,аз съм начинаещ относно алфа ромео но пък съм технически грамотен и автомобилизма ми е образоание.Това което искам да ти дам като съвет е да не вземаш всичко за чиста монета и да не се подиграваш с колата си,защото и тя ще се подиграва с тебе,имам същия проблем и като го реша ще споделя какво съм направил.Но ще продължа да чета подобни теми защото може някой да ме испревари в решението и в частност да помогне на такива като нас.От една година карам италянец и моето лично мнение е че много колеги си сасипаха колите от съвети дадени във форума,не прави тия щуротий с така наречения пин 15.има си майстори иди при тях те ще решат за кво иде реч.Извинете за спама но това си е мое мнение не убеждавам никой.
        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

        Comment


        • #5
          това с тоя пин 15 не е ли направено да поддържа връзка с километража с цел по лесното превключване на скорости в движение, като вместо да остави цялата работа на синхронизаторите на скоростите, вдига леко минималните обороти ??

          Comment


          • #6
            Може и с тази цел да е направено,но след като ти угасне няколко пъти колата в завой,хидравликата на момента се изпарява както се сещате, и почваш да се питаш кое е по-кофти - да дадеш малко междинна газ или да ти изгансе.
            Относно изказването на някой колеги,невиждам какво и осакатявам на колата с тази процедура, компа се лъже че колата е в покой и държи 800-900 об/мин.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              кабела от пин 15 излиза в един куплунг долу при краката. прекъсвате жичката и слагате едно ключе. Когато ви е кеф го изключвате, когато не е - го включвате.
              И да знаете, че трупа грешка (около 3650 оборота се появява грешката). Като го включите отново, след известно време грешката се самоизтрива (с изключване на акумулатора не става триенето), ако нямате с какво да я изтриете, така че тя не е за притеснение.
              Аз съм го направил точно така и така процедирам, зависи от настроението. Но през по-голяма част от времето съм с не прекъснат извод.
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #8
                Само да попитам: Не се ли променя съпротивлението по веригата, монтирайки допълнителен елемент (ключе)?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  Само да попитам: Не се ли променя съпротивлението по веригата, монтирайки допълнителен елемент (ключе)?
                  Ми аз като меря R на ключето с мултицета, не мога да хвана разлика. Освен това тока, който тече през тази верига е много малък. Така че за мен лично с ключе е по-добре от колкото с прекъснат (срязан) кабел.
                  С ключето съм от поне 8 месеца (от както колегата Доко, откри решението на проблема). През цялото време карам с него - т.е вързан пин 15. Досега само два пъти съм го прекъсвал (изключвал ключето) и оборотите спират да се клатят.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                  Comment


                  • #10
                    Абе принципно може да се намери проблема ама трябва време и някой който му се занимава.Тъй като при по-висока скорост (над 80-90км/ч) го няма това клатене на оборотите, просто трябва да се измери какво има на въпросния пин15 (някакво напрежение ли е, импулси ли и т.н.) и да се приложи и при по-ниска скрост.Един вид да се излъже компа по този начин.А дали нещо в скоростомера не прави някакъв проблем и съответно да дава различни от нормалните стойности, и компа се шашка дали колата е в покой или движение?
                    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 21:36.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Е, добре бе, колега!
                      Айде, обясни ми, поради что трябва да се лъже компютъра. Ами, като толкова ти пречи, вземи го откачи или по-добре направо го свали и го хвърли...

                      Comment


                      • #12
                        нещо не ме разбра колега,може скоростомера да го бърка,това ми е идеята
                        след като се види какво става при кола с клатещи обороти и кола с неклатещи обороти
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          нещо не ме разбра колега,може скоростомера да го бърка,това ми е идеята
                          след като се види какво става при кола с клатещи обороти и кола с неклатещи обороти
                          Верно нещо не разбрах. Скоростомера какво бъркал?

                          Comment


                          • #14
                            ами през тоя пин15 компа взима информация дали колата е в движение и съответно да поддържа по-високи обороти, и ако нещо не е наред в скоростомера съответно да дава грешна иннформация и компа се шашка
                            това го говорим при изрядни дебитомер,ламбда,мпх и т.н
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Доко
                              Решава го напълно, и не се съмнявай, че автомобила е бил технически неизправен. Стискай палци да не ти заклати......

                              п.с. "вързването с тел" е англииски патент, аз не съм открил топлата вода ......
                              Са всичко ми е ясно а някой от вас има ли идея закво е вързан тоя пин 15 ? Или по-точно ква работа върши ?
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X